הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/24/2006 10:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביב עם תוכן  אני רכבתי עליו קצת..
נושא: אני רכבתי עליו קצת.. תאריך: 4/24/2006 10:43:00 PM
מחבר/ת: אביב

בולם רך לשבילים הרגליים לא בטוח מה הקוטר אבל לדעתי 28.6 כי הן נראות ממש קטנות לגבי הקשיחות הצידית אני לא יודע.
לדעתי בולם טוב וכיפי לא לשיגועי יתר לפי מה שאני מסיק..


חזרה לפורום