טקסט הודעת פורום
| 4/24/2006 10:43:00 PM |
|
נושא: אני רכבתי עליו קצת.. תאריך: 4/24/2006 10:43:00 PM
מחבר/ת: אביב
בולם רך לשבילים הרגליים לא בטוח מה הקוטר אבל לדעתי 28.6 כי הן נראות ממש קטנות לגבי הקשיחות הצידית אני לא יודע. לדעתי בולם טוב וכיפי לא לשיגועי יתר לפי מה שאני מסיק..
|
חזרה לפורום |
|
|