טקסט הודעת פורום
| 4/25/2006 9:27:00 AM |
|
נושא: בעיות בכיוונון הבולם תאריך: 4/25/2006 9:27:00 AM
מחבר/ת: דניאל ישראל
הי הראל לפי מה שאתה מתאר ניראה לי 1 או שיש בבולם איזו בעיה שדורשת טיפול 2 הלחץ אויר בבולם נועד לכיונים עדינים ועיקר העומס נופל על הקפיץ ולכן אולי הקפיץ קשה מדי למישקל שלך
|
חזרה לפורום |
|
|