הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/25/2006 10:41:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יונתן עם תוכן  לא מצליח להתאים סבל לתיקי צד- אופני iron hourse
נושא: לא מצליח להתאים סבל לתיקי צד- אופני iron hourse  תאריך: 4/25/2006 10:41:00 AM
מחבר/ת: יונתן

האופניים מחוברות מאחור כך שאין אפשרות לחבר סבלים רגילים, יש לי פתיחה מהירה אז גם שם לא מומלץ לחבר וסבל מהכסא הוא לא מתאים לתיקי צד


חזרה לפורום