טקסט הודעת פורום
| 4/25/2006 10:41:00 AM |
|
נושא: לא מצליח להתאים סבל לתיקי צד- אופני iron hourse תאריך: 4/25/2006 10:41:00 AM
מחבר/ת: יונתן
האופניים מחוברות מאחור כך שאין אפשרות לחבר סבלים רגילים, יש לי פתיחה מהירה אז גם שם לא מומלץ לחבר וסבל מהכסא הוא לא מתאים לתיקי צד
|
חזרה לפורום |
|
|