הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/25/2006 7:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רז גורן עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה תאריך: 4/25/2006 7:17:00 PM
מחבר/ת: רז גורן

שלום אלחנן
אני משתמש בשניהם .
Naviguide cשביל לסמן את המסלולים עבור ה GPS והעלאת ההקלטה אחרי הטיול .
לחברה שלי אני מפיץ את המסלול ב - Printscreen של Naviguide .
המפה מהנייר תמיד נותנת מבט רחב יותר ואני לא יכול בלעדיה .
אני גם רגיל לגודל שלה ולכן אני לא משתמש בהדפסות לניווט .

יש לי GPS Sportrak Map שקניתי ב EBAY
עלה לי 65$ ומשלוח 45$
הכל כולל ביטוח עלה לי ביחד 107$ ועוד 87ש"ח מכס בארץ

רז


חזרה לפורום