נושא: תשובה תאריך: 4/25/2006 7:17:00 PM
מחבר/ת: רז גורן
שלום אלחנן אני משתמש בשניהם . Naviguide cשביל לסמן את המסלולים עבור ה GPS והעלאת ההקלטה אחרי הטיול . לחברה שלי אני מפיץ את המסלול ב - Printscreen של Naviguide . המפה מהנייר תמיד נותנת מבט רחב יותר ואני לא יכול בלעדיה . אני גם רגיל לגודל שלה ולכן אני לא משתמש בהדפסות לניווט .
יש לי GPS Sportrak Map שקניתי ב EBAY עלה לי 65$ ומשלוח 45$ הכל כולל ביטוח עלה לי ביחד 107$ ועוד 87ש"ח מכס בארץ
רז
|