הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/26/2006 1:27:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רמי עם תוכן  למה להחליף?
נושא: למה להחליף? תאריך: 4/26/2006 1:27:00 AM
מחבר/ת: רמי

אז מה אם הוא לא נמצא?

למה "אפילו"? כל כך גרוע? אתה לא מכיר אותו, אולי הוא טוב?

http://www.maraton.si/images/truvativ5/CRANKSET-BLAZE-PS-BLACK-05.jpg

נראה יפה בתמונה.

וקל למצוא אותו ברשת:

http://images.google.com/images?hl=en&rls=GGLD,GGLD:2004-49,GGLD:en&sa=N&resnum=0&ct=result&cd=1&q=TRUVATIV%20BLAZE&spell=1&tab=wi

ממבט לא מעמיק הוא נראה ברמת ה-FIVE D. שהוא קראנק ברמת כניסה ועובד טוב רק שמשקלו לא הכי קל.

אם אופניך מגיעות איתו אז זהו בטח הקראנק המתאים לחבילה. אם תשדרג קראנק אז אולי גם ציר מרכזי? אולי גם שרשרת, קסטה....


תשאף להרמוניה. תשאר עם מה שיש או שמראש תקנה אופניים עם קראנק אחר.





חזרה לפורום