טקסט הודעת פורום
| 4/26/2006 5:12:00 PM |
|
נושא: דבר נוסף בנוגע להבאת אופניים מח"ל תאריך: 4/26/2006 5:12:00 PM
מחבר/ת: אסף
תודה על התשובה משהו נוסף: האם אני צריך להודיע לחברת התעופה שהאופניים הם חלק מהמטען שלי והאם זה נחשב מטען מיוחד שאני צריך לשלם עליו תוספת? שוב תודה מראש
|
חזרה לפורום |
|
|