הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/26/2006 5:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף עם תוכן  דבר נוסף בנוגע להבאת אופניים מח"ל
נושא: דבר נוסף בנוגע להבאת אופניים מח"ל תאריך: 4/26/2006 5:12:00 PM
מחבר/ת: אסף

תודה על התשובה
משהו נוסף: האם אני צריך להודיע לחברת התעופה שהאופניים הם חלק מהמטען שלי והאם זה נחשב מטען מיוחד שאני צריך לשלם עליו תוספת?
שוב תודה מראש


חזרה לפורום