טקסט הודעת פורום
| 4/26/2006 9:19:00 PM |
|
נושא: בולם אחורי תאריך: 4/26/2006 9:19:00 PM
מחבר/ת: specialized big hit
אני שוקל 61 קילו אני רוכב פרי רייד וקצת דאון היל על specialized big hit expert 2004 בולם אחורי זה פוקס ואנילה אר סי על שמן בלי אפשרות לניפוח האם סליל 450 על 2.80 יתאים לי
|
חזרה לפורום |
|
|