הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/27/2006 12:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איציק כץ עם תוכן  תודה לכולם!
נושא: תודה לכולם! תאריך: 4/27/2006 12:46:00 PM
מחבר/ת: איציק כץ

הגבהתי את הכסא בעוד ס"מ ורכבתי אחרי שעשיתי הפסקה בת יומים (לפני כן רכבתי כל יום)ולא היו יותר כאבים. יתכן שהכאבים חלפו בשל ההפסקה ויתכן שבזכות הגבהת הכסא. נראה בימים הקרובים.


חזרה לפורום