נושא: מסלול שמונת המעיינות מדליק! תאריך: 4/28/2006 12:40:00 PM
מחבר/ת: יותם ברניס
עשינו אותו - צריך לשריין כמה שעות.
המלצה אחת לגביו - להתחיל מאחת הנקודות הנמוכות ולא מהגבוהות, כך מסיימים בירידה - יש שם הפרשי גבהים של כמה מאות מטרים וזה שוחט. כמו כן - לא מומלץ לעשות בזמנים בהם המקום מוצף מטיילים רגליים (חול המועד...) - פשוט אי אפשר לרכב את החלק המדהים של הסינגל.
|