הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/28/2006 9:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יותם ברניס עם תוכן  אחי - נראה סוף, תודה
נושא: אחי - נראה סוף, תודה תאריך: 4/28/2006 9:00:00 PM
מחבר/ת: יותם ברניס

מאחר וכבר סגרנו מסלולן למחר, נראה לי שביום רביעי (עצמאות בוקר...) או שישבת הבאה ננסה.

אם מי מהקוראים בפורום מעוניין להצטרף - מוזמן לפנות אלי במייל:

[email protected]

להשאיר טלפון.

יותם.


חזרה לפורום