טקסט הודעת פורום
| 4/28/2006 9:00:00 PM |
|
נושא: אחי - נראה סוף, תודה תאריך: 4/28/2006 9:00:00 PM
מחבר/ת: יותם ברניס
מאחר וכבר סגרנו מסלולן למחר, נראה לי שביום רביעי (עצמאות בוקר...) או שישבת הבאה ננסה.
אם מי מהקוראים בפורום מעוניין להצטרף - מוזמן לפנות אלי במייל:
[email protected]
להשאיר טלפון.
יותם.
|
חזרה לפורום |
|
|