הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/28/2006 11:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עוזי רובינשטיין עם תוכן  לי יש MZ race
נושא: לי יש MZ race תאריך: 4/28/2006 11:01:00 PM
מחבר/ת: עוזי רובינשטיין

נראה לי שאופן העבודה הוא דומה.
פשוט מאוד, בתוך הולם יש קפיץ מתכת "רגיל".
השינוי היחיד בבולמים פשוטים כאלה זה כיוון הכח הראשוני ע"י בורג מלמעלה.


חזרה לפורום