טקסט הודעת פורום
| 4/28/2006 11:01:00 PM |
|
נושא: לי יש MZ race תאריך: 4/28/2006 11:01:00 PM
מחבר/ת: עוזי רובינשטיין
נראה לי שאופן העבודה הוא דומה. פשוט מאוד, בתוך הולם יש קפיץ מתכת "רגיל". השינוי היחיד בבולמים פשוטים כאלה זה כיוון הכח הראשוני ע"י בורג מלמעלה.
|
חזרה לפורום |
|
|