הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/29/2006 4:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף עם תוכן  האם Kona dawg deluxe יעמדו בקפיצות?
נושא: האם Kona dawg deluxe יעמדו בקפיצות? תאריך: 4/29/2006 4:33:00 PM
מחבר/ת: אסף

הם יעמדו בקפיצות של עד 2 מטר?


חזרה לפורום