טקסט הודעת פורום
4/29/2006 4:33:00 PM
אסף
האם Kona dawg deluxe יעמדו בקפיצות?
נושא:
האם Kona dawg deluxe יעמדו בקפיצות?
תאריך:
4/29/2006 4:33:00 PM
מחבר/ת:
אסף
הם יעמדו בקפיצות של עד 2 מטר?
חזרה לפורום