הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/29/2006 4:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור סופר עם תוכן  אם אתה קופץ למדרון
נושא: אם אתה קופץ למדרון תאריך: 4/29/2006 4:39:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר


אם אתה קופץ למדרון ויודע לנחות אז גם אופניים חלשים יחסית יחזיקו מעמד לאורך זמן. אם זה שיפוע קל אז נחיתה על אחורי וקדמי ימנעו עומס יתר על השלדה והגלגלים.

אם אתה קופץ למישור אתה יכול עם הזמן לשבור גם שלדות חזקות.




חזרה לפורום