טקסט הודעת פורום
| 4/29/2006 11:23:00 PM |
|
נושא: אופנים מעולים תאריך: 4/29/2006 11:23:00 PM
מחבר/ת: איל
אדי, החלפתי את האנדורו 130 2005 שלי לאקספרט 2006 לפני כחודש וחצי. אין לי מילה רעה אחת להגיד עליהם. החסרון היחידי הוא שיפטרו אותך כי תמצא את עצמך "חותך" מהעבודה מוקדם או מגיע מאוחר בגלל שרכבת... ממליץ בחום!
|
חזרה לפורום |
|
|