נושא: הרצאה של איגוד האופניים בצובה תאריך: 4/30/2006 11:42:00 AM
מחבר/ת: צובייק
אנו שמחים להזמינכם להרצאת איגוד האופניים, שתתקיים במלון צובה, באדיבות "צובייק" - המרכז הישראלי לספורט האופניים.
ההרצאה תתקיים היום, יום א´, 30/4/06. התכנסות בשעה 19:30, תחילת הרצאה בשעה 20:00. ההרצאה תמשך כשעה ורבע. בתום ההרצאה נצפה יחדיו במשחק הגמר של מכבי ת"א בלובי המלון באוירה מיוחדת.
נושא ההרצאה: אימון עצמי לרוכב החובב
מרצה: דורון אמיץ - מדריך רכיבות טכניות ופעמיים אלוף ישראל ברכיבת אופני הרים.
ההרצאה תאפשר חשיפה לרוכבים לגבי הדרך להפוך לרוכבים טובים יותר.
מהם דרכי האימון לשיפור הרכיבה? איך משפרים סיבולת לב ריאה?
במהלך ההרצאה יינתנו טיפים לשיפור יכולות הרכיבה.
בואו בהמוניכם.
צובייק.
|