טקסט הודעת פורום
4/30/2006 2:12:00 PM
דרור סופר
תשלום על עבודת מכונאי, השתתפתם כבר בסקר?
נושא:
תשלום על עבודת מכונאי, השתתפתם כבר בסקר?
תאריך:
4/30/2006 2:12:00 PM
מחבר/ת:
דרור סופר
http://www.harim.co.il/pollres.asp?id=37
חזרה לפורום