טקסט הודעת פורום
| 4/30/2006 2:43:00 PM |
|
נושא: הסינגל טכני מאוד תאריך: 4/30/2006 2:43:00 PM
מחבר/ת: ירון פדות
אני אישית רכבתי אותו ממוגן ועם קסדה סגורה.
אני פרקתי וירדתי ברגל במספר חלקים. אני משער שרוכב טכני מאוד יצלח את הרוב איך שהוא ברכיבה.
|
חזרה לפורום |
|
|