הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/30/2006 2:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ירון פדות עם תוכן  הסינגל טכני מאוד
נושא: הסינגל טכני מאוד תאריך: 4/30/2006 2:43:00 PM
מחבר/ת: ירון פדות

אני אישית רכבתי אותו ממוגן ועם קסדה סגורה.

אני פרקתי וירדתי ברגל במספר חלקים. אני משער שרוכב טכני מאוד יצלח את הרוב איך שהוא ברכיבה.


חזרה לפורום