נושא: ה IDRIVE שודרג למטה ! החדש גרוע ! הישן מצויין ! תאריך: 4/30/2006 2:49:00 PM
מחבר/ת: willi Coyote
בדוק ב MTBR GT השאירו את הקודם בדגמי רוקוס ! ולא סתם ! שווין, לאחר שרכשו את GT גרמו להחלפת המנגנון בזול יותר ! התוצאה נראית לכל בחו"ד של הרוכבים ! הציונים נמוכים בשל כשלים במערכת ! להבדיל מדגמי הרוקוס ! GT 2000 2001 2002זכו בפרסים רבים על ה IDRIVE . :)
|