הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/30/2006 2:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  willi Coyote עם תוכן  ה IDRIVE שודרג למטה ! החדש גרוע ! הישן מצויין !
נושא: ה IDRIVE שודרג למטה ! החדש גרוע ! הישן מצויין ! תאריך: 4/30/2006 2:49:00 PM
מחבר/ת: willi Coyote

בדוק ב MTBR
GT השאירו את הקודם בדגמי רוקוס !
ולא סתם !
שווין, לאחר שרכשו את GT גרמו להחלפת המנגנון בזול יותר !
התוצאה נראית לכל בחו"ד של הרוכבים !
הציונים נמוכים בשל כשלים במערכת !
להבדיל מדגמי הרוקוס !
GT 2000 2001 2002זכו בפרסים רבים על ה IDRIVE .
:)


חזרה לפורום