הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/30/2006 4:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניסן בן הרוש עם תוכן  שאלה על גודל צמיג
נושא: שאלה על גודל צמיג תאריך: 4/30/2006 4:22:00 PM
מחבר/ת: ניסן בן הרוש

ברשותי אופני cross עם צמיגים 38*700 מה אומרים המספרים הללו? ואיך אני יודע איזה צמיג אני יכול לקנות במקומם ? מחפש צמגי סילק דקים יותר בברכה ניסן


חזרה לפורום