טקסט הודעת פורום
| 4/30/2006 4:22:00 PM |
|
נושא: שאלה על גודל צמיג תאריך: 4/30/2006 4:22:00 PM
מחבר/ת: ניסן בן הרוש
ברשותי אופני cross עם צמיגים 38*700 מה אומרים המספרים הללו? ואיך אני יודע איזה צמיג אני יכול לקנות במקומם ? מחפש צמגי סילק דקים יותר בברכה ניסן
|
חזרה לפורום |
|
|