נושא: משדרגים... תאריך: 4/30/2006 6:30:00 PM
מחבר/ת: maor nachum
זהו... אחרי 7 שנים על ז"ק החלטתי סוף סוף לעבור לש"מ. במשך רוב הזמן רכבתי XC מובהק אבל בשנה האחרונה אני מוצא את עצמי כמעט לחלוטין בסינגלים מכל הסוגים, בירידות מטורפות ומוטרפות ובהתמודדות עם דרופים שונים ומשונים. בגדול... יותר זמן אויר. אע"פ כן אני עדיין נהנה לרכב בשבילים למרחקים בינוניים וארוכים והעליות הן חלק לא קטן מהכיף. בקיצור... חשבתי על haro shift R7. נראים לי אופנייםטובות עם מכלולים מצויינים ומתאימים לצרכים שלי בתקציב סביר בהחלט של 8000 ש"ח. הייתי שמח לקבל המלצות לאופניים מתאימות בתקציב הנ"ל או המלצות אזהרות לגבי מה לרכוש/לא לרכוש. תודה
|