הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/30/2006 6:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גל מן עם תוכן  הייתי במקומך לוקח בחשבון גם את ה-,
נושא: הייתי במקומך לוקח בחשבון גם את ה-, תאריך: 4/30/2006 6:41:00 PM
מחבר/ת: גל מן

ספיישלייזד FSR (stumjumper)
או אולי על אחד מהזוגות מסדרת ה-FUEL של TREK או אולי אפילו לכיוון ה-GARY FISHER אבל הכי חשוב מה שמרגיש לך נוח !


חזרה לפורום