טקסט הודעת פורום
4/30/2006 9:14:00 PM
maor nachum
יקר לי 100 שקל...
נושא:
יקר לי 100 שקל...
תאריך:
4/30/2006 9:14:00 PM
מחבר/ת:
maor nachum
יקר אחי... יקר...
אתה מדבר על אופניים בעלות של כ-10000 ש"ח. אני מחפש באזור ה-8000 גג.
חזרה לפורום