הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/30/2006 9:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  maor nachum עם תוכן  יקר לי 100 שקל...
נושא: יקר לי 100 שקל... תאריך: 4/30/2006 9:14:00 PM
מחבר/ת: maor nachum

יקר אחי... יקר...
אתה מדבר על אופניים בעלות של כ-10000 ש"ח. אני מחפש באזור ה-8000 גג.


חזרה לפורום