טקסט הודעת פורום
| 4/30/2006 10:05:00 PM |
|
נושא: שינויים בתנאי ההרשמה ל-4X בצובייק תאריך: 4/30/2006 10:05:00 PM
מחבר/ת: צובייק מרכז הרכיבה
לאחר דיון עם האיגוד ביצענו שינויים בתנאי ההרשמה לתחרות ה-4X בצובייק: גם מי שאינו חבר איגוד תחרותי יוכל להרשם לתחרות. פרטים בתקנון שוונג
http://www.shvoong.co.il/bike/4cross/
|
חזרה לפורום |
|
|