טקסט הודעת פורום
| 5/1/2006 9:26:00 AM |
|
נושא: מימושאחריות תאריך: 5/1/2006 9:26:00 AM
מחבר/ת: בלה בלה
לא צריך לקחת יותר משבועיים שלושה מאחר ומדובר בדואר אוויר. לפחות ככה זה ברוזן-מינץ, יותר מזה לפעמים אפילו יספקו לך שילדה מהמלאי או חליפית. באיזו חנות מדובר?!
|
חזרה לפורום |
|
|