טקסט הודעת פורום
| 5/1/2006 11:49:00 AM |
|
נושא: חוות דעת על אינדורו תאריך: 5/1/2006 11:49:00 AM
מחבר/ת: erez matas
ברשותי אינדורו אקספרט 150 מזה כ-5 חודשים מדובר באופניים אגרסיביות וכבדות שמיועדות לשבילים אגרסיבים מאוד ולפריי רייד לייט ולא לקרוס קאנטרי וטיולים ארוכים לידעתך!
|
חזרה לפורום |
|
|