טקסט הודעת פורום
| 5/1/2006 5:14:00 PM |
|
נושא: גם אני... תאריך: 5/1/2006 5:14:00 PM
מחבר/ת: guy barel
מכרתי את האנדורו 2003 שלי בשביל אנדורו אקספרט 2005,מחכה שיגיעו. בנתיים קבלתי אופני מבחן(SANTA BLUR X4) ה-SANTA לא רעות,מקווה לא להתבאס על האקספרט ;)
|
חזרה לפורום |
|
|