הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/1/2006 5:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  guy barel עם תוכן  גם אני...
נושא: גם אני... תאריך: 5/1/2006 5:14:00 PM
מחבר/ת: guy barel

מכרתי את האנדורו 2003 שלי בשביל אנדורו אקספרט 2005,מחכה שיגיעו.
בנתיים קבלתי אופני מבחן(SANTA BLUR X4)
ה-SANTA לא רעות,מקווה לא להתבאס על האקספרט ;)


חזרה לפורום