הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/1/2006 7:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  amit team matzman עם תוכן  תלוי
נושא: תלוי תאריך: 5/1/2006 7:41:00 PM
מחבר/ת: amit team matzman

קודם כול אני לא חושב שיש מישהו שנפלו לו האופניים מהגגון אבל ברור שאם לא תיקשור את האופניים טוב לגגון או שהקשר יהיה חלש אז יש סיכוי די טוב שהם יפלו ;)


חזרה לפורום