טקסט הודעת פורום
| 5/1/2006 7:41:00 PM |
|
נושא: תלוי תאריך: 5/1/2006 7:41:00 PM
מחבר/ת: amit team matzman
קודם כול אני לא חושב שיש מישהו שנפלו לו האופניים מהגגון אבל ברור שאם לא תיקשור את האופניים טוב לגגון או שהקשר יהיה חלש אז יש סיכוי די טוב שהם יפלו ;)
|
חזרה לפורום |
|
|