נושא: KHS AM-2000 תאריך: 5/3/2006 12:26:00 PM
מחבר/ת: SK
שלום לכולם -אשמח לקבל חוות דעת מקצועית עד כמה שניתן על אופני האול מאונטיין של KHS דגם -AM-2000 .לעומת המתחרים מבית ספישליזד -(אנדורו), טרק -(רמדי, ליקוויד ,)גרי פישר -(פאט פוסום LXׂ) מבחינת שילדה ,איך המפרט של KHS - הדגם הספציפי עומד מול המתחרים .ובכלל אם למישהו יש ניסיון עם הדגם הספציפי אשמח לשמוע חוות דעת . תודה ויום טוב לכל חברי הפורום -וחג עצמאות שמח.
|