הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/3/2006 12:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורן הרשקו עם תוכן  יש לי Thule כבר כמה שנים:
נושא: יש לי Thule כבר כמה שנים: תאריך: 5/3/2006 12:58:00 PM
מחבר/ת: אורן הרשקו

לא נופל, לא מתנדנד ולא שום צרה אחרת. אין גם שום סימני בלאי או חלודה, גם אחרי שנים בשמש ובגשם.


חזרה לפורום