טקסט הודעת פורום
5/3/2006 12:58:00 PM
אורן הרשקו
יש לי Thule כבר כמה שנים:
נושא:
יש לי Thule כבר כמה שנים:
תאריך:
5/3/2006 12:58:00 PM
מחבר/ת:
אורן הרשקו
לא נופל, לא מתנדנד ולא שום צרה אחרת. אין גם שום סימני בלאי או חלודה, גם אחרי שנים בשמש ובגשם.
חזרה לפורום