נושא: הקוטר זהה לאופני כביש סטנדרטיים, אבל: תאריך: 5/3/2006 4:36:00 PM
מחבר/ת: אורן הרשקו
סביר להניח שיש לך חישוק רחב יותר, ולכן יש איזשהו גבול תחתון לרוחב הצמיגים שתוכל לשים עליהם.
הייתי אומר ש 700x23c יהיו צרים מדי, אבל מנסיוני 700x28c עולים על חישוקים כאלה ומתפקדים היטב.
זאת מידה מאוד לא נפוצה. עדיף לך לחפש צמיגי טורינג במידה 700x32c ; בכביש הם יהיו מהירים יותר ממה שיש לך כיום.
אורן
|