נושא: ובכל זאת: איך מתפרקת הבוכנה? תאריך: 5/3/2006 5:14:00 PM
מחבר/ת: עמית
כן, אני מודע לכך שיש צורך בכלים יעודיים ושיש להזהר לא לפגוע בבוכנה. למרות זאת, מוט הבוכנה מורכב משני חלקים - האם מישהו יודע כיצד ניתן להפרידם? לי נראה שיש ללפות את המוט התחתון ולפתוח את האום המשושה העליון, המשמש גם לנעילת הבולם - האם זו אכן הדרך? ראיתי כלי יעודי של קנונדייל שלפי ההסבר נראה שהוא משמש לאחיזת מוט הבוכנה במלחציים.
|