נושא: שדרוג תאריך: 5/3/2006 8:14:00 PM
מחבר/ת: אביב .א.
במצב שלך אתה יכול להחליף מעביר אחורי XT יתאים לשיפטרים שיש לך, אני לא יודע מה מצב החלקים האחרים שלך אבל בדרך כלל אם מחליפים קסטה אז גם מחליפים שרשרת(אם היא עברה את אותו ק"מ כמו הקסטה). מומלץ גם לבדוק את הפלטה המרכזית בקראנק מעביר קידמי לא צריך
|