נושא: תודה על התגובה המהירה :) תאריך: 5/3/2006 8:35:00 PM
מחבר/ת: TAL GAZIT
אבל השאלה העיקרית שלי נשארה ללא מענה... האם החלפת המעביר מחייבת החלפת קסטה, (שמחייבת החלפת שרשרת)?
ובנוסף, שאלה נפרדת לגבי דיסקים הידראולים. בפעם היחידה שהוצאתי גלגל מאז השדרוג לדיסקים(magura julie), הצטערתי על זה קשות... לקח לי חצי שעה של נסיונות להחזיר את הרוטור למקום...יש דרך נורמלית להחזיר את הרוטור למקום או שפשוט צריך לשים משהו שיחזיק את הרפידות, מעין ספייסר, שמונע מהברקס להסגר? תודה
|