נושא: שדרוג תאריך: 5/3/2006 8:54:00 PM
מחבר/ת: אביב .א.
אתה לא חייב להחליף כלום, פשוט בשביל למנוע בלאי מואץ ברכיב החדש אז מומלץ אתה יכול להחליף רק מעביר אחורי בלי בעיה ולהמשיך לרכב
לשאלתך-לא לוחצים על הברקס כשאין דיסק ואם אתה עובד על האופניים אז מומלץ לשים ספייסר כלשהו(בדרך כלל מגיע עם הברקס)
|