הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/3/2006 8:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביב .א. עם תוכן  שדרוג
נושא: שדרוג תאריך: 5/3/2006 8:54:00 PM
מחבר/ת: אביב .א.

אתה לא חייב להחליף כלום, פשוט בשביל למנוע בלאי מואץ ברכיב החדש אז מומלץ
אתה יכול להחליף רק מעביר אחורי בלי בעיה
ולהמשיך לרכב


לשאלתך-לא לוחצים על הברקס כשאין דיסק
ואם אתה עובד על האופניים אז מומלץ לשים ספייסר כלשהו(בדרך כלל מגיע עם הברקס)


חזרה לפורום