נושא: נבי מוסא תאריך: 5/5/2006 8:28:00 PM
מחבר/ת: ירון פדות
קודם כל תודה על הרצון להוסיף את המסלול. גידול במאגר המסלולים הוא רק לטובתנו הרוכבים.
בקשר לבעיתיות - רוב המסלולים הטכניים במדבר בעיתיים ושנויים במחלוקת. קשה מאוד להעריך את הרמה הטכנית של הרוכבים, ואת הנכונות שלהם לשלם בדקות רבות של הליכה עם האופניים בידיים.
זכור לי ויכוח מפורום שכן על המסלול לקרן אל-ח´גאר. מסחטח שבעיני הוא טכני במידה ולא קשה מדי, אך עם ניווט לא טריוויאלי הפך לסיוט למספר רוכבים.
אנחנו פה, ב"הרים" מחפשים דרכים חדשות לדרג את המסלולים כך שהציפיות לא יהיו גדולות מהמציאות.
בכל מקרה אני שמח שנהניתם מהרוב. שבת שלום.
|