טקסט הודעת פורום
| 5/6/2006 9:42:00 PM |
|
נושא: עוד מידע תאריך: 5/6/2006 9:42:00 PM
מחבר/ת: אבי שמואלי
גל תודה, ניסיתי לקרוא ביקורות באינטרנט אך רובן בגרמנית מאחר והיצרן גרמני. אני מחפש חוות דעת רבות ככל האפשר. אלו יהיו האופניים השניות שלי לאחר "נפילה" עם DIAMONDBACK XSCL COMP .אני רוצה להצליח יותר הפעם.
|
חזרה לפורום |
|
|