נושא: שלומי תודה. אני רוכב על אופני שכוך מלא תאריך: 5/7/2006 6:23:00 AM
מחבר/ת: איציק כץ
ועדין סובל מרעידות קדימה. הבולם האחורי דוקא לא סובל מבעית הרעידות והנסיעה חלקה יותר. ו...כן, אני רוכב עם כפפות :D האם ישנה טבלת לחצי אויר בגלגלים המתאימים לתנאי דרך שונים? למשל, לחץ אויר מומלץ לשבילי כורכר, לחץ אויר לחולות, לחץ עבור כביש, וכו´.
|