טקסט הודעת פורום
| 5/7/2006 9:01:00 PM |
|
נושא: לאחר התלבטות דומה תאריך: 5/7/2006 9:01:00 PM
מחבר/ת: איל ז
הלכתי על Giant trance 3 גארי פישר במחיר כזה יש רק את ה CAKE 3 שמאובזרים בצורה בסיסית ביותר... טרק פיול משום מה אנשים לא ממש אוהבים ספשליזד היה הבחירה השניה שלי שלדעתי פחות טובות.
|
חזרה לפורום |
|
|