הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/7/2006 11:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ציקי הורביץ עם תוכן  נגנבו TREK4300 ביפו
נושא: נגנבו TREK4300 ביפו תאריך: 5/7/2006 11:13:00 PM
מחבר/ת: ציקי הורביץ

נגנבו TREK4300 ביפו! :confused:
צבע לבן/שחור + סבל ופדלי-סנדלים!
כל רעיון איפה לחפש יתקבל בברכה...



חזרה לפורום