טקסט הודעת פורום
5/7/2006 11:13:00 PM
ציקי הורביץ
נגנבו TREK4300 ביפו
נושא:
נגנבו TREK4300 ביפו
תאריך:
5/7/2006 11:13:00 PM
מחבר/ת:
ציקי הורביץ
נגנבו TREK4300 ביפו! :confused:
צבע לבן/שחור + סבל ופדלי-סנדלים!
כל רעיון איפה לחפש יתקבל בברכה...
חזרה לפורום