הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/8/2006 8:14:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביב להט עם תוכן  נוסחת קרוונן
נושא: נוסחת קרוונן תאריך: 5/8/2006 8:14:00 AM
מחבר/ת: אביב להט

שלום!
איך אני משתמש בנוסחת קרוונן?
בן 16
דופק מנוחה 45
דופק מקסימאלי 206
תודה רבה ויום טוב!


חזרה לפורום