הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/8/2006 9:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  טמיר עם תוכן  שאלה קונה סטינקי 2004
נושא: שאלה קונה סטינקי 2004 תאריך: 5/8/2006 9:31:00 PM
מחבר/ת: טמיר

מישהו יודע אם בקונה סטינקי 2004 אפשאר להחליף את הבולם האחורי?


חזרה לפורום