טקסט הודעת פורום
5/8/2006 9:31:00 PM
טמיר
שאלה קונה סטינקי 2004
נושא:
שאלה קונה סטינקי 2004
תאריך:
5/8/2006 9:31:00 PM
מחבר/ת:
טמיר
מישהו יודע אם בקונה סטינקי 2004 אפשאר להחליף את הבולם האחורי?
חזרה לפורום