טקסט הודעת פורום
5/8/2006 10:24:00 PM
guy
מה אפשר לומר על החברה h3o
נושא:
מה אפשר לומר על החברה h3o
תאריך:
5/8/2006 10:24:00 PM
מחבר/ת:
guy
חבריי לפורום , רכשו עבורי אופניים ...
ורציתי לדעת מה אפשר לומר על החברה
H30 וכמובן בכנות....
תודה רבה
חזרה לפורום