הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/9/2006 7:02:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דוד עם תוכן  קודם כל תודה ו...
נושא: קודם כל תודה ו... תאריך: 5/9/2006 7:02:00 AM
מחבר/ת: דוד

חרון תודה רבה רציתי לדעת אם אתה מכיר מסלול מעגלי? והאם יש שם מים בתקופה זו תודה ויום טוב



חזרה לפורום