טקסט הודעת פורום
| 5/9/2006 4:39:00 PM |
|
נושא: עזרה בקנית אופניים תאריך: 5/9/2006 4:39:00 PM
מחבר/ת: טמיר
אני צריך עזרה אני רוצה להשקיע באופני פרי רייד ויש לי תקציב די נמוך של בערך 6 או 7. החלטתי על יד שניה.
אני לא יודע אם לקנות את הקונה סטינקי 2004 כי הבולם האחורי שלהם די קטן ואני בבעיה מי שמוכן לעזור יבורך תודה.
|
חזרה לפורום |
|
|