טקסט הודעת פורום
5/9/2006 5:52:00 PM
נתן
בולם אחורי של RST
נושא:
בולם אחורי של RST
תאריך:
5/9/2006 5:52:00 PM
מחבר/ת:
נתן
שלום
אני מחפש קצת מידע והשוואה בין שני בולמים
1. RST-22 COIL
2. RST-CHAMBER X AIR SHOKE
אני מעוניין לדעת מה עדיף ומחירים.
תודה מראש.
חזרה לפורום