הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/9/2006 5:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נתן עם תוכן  בולם אחורי של RST
נושא: בולם אחורי של RST תאריך: 5/9/2006 5:52:00 PM
מחבר/ת: נתן

שלום
אני מחפש קצת מידע והשוואה בין שני בולמים
1. RST-22 COIL
2. RST-CHAMBER X AIR SHOKE
אני מעוניין לדעת מה עדיף ומחירים.
תודה מראש.


חזרה לפורום