הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/10/2006 11:51:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי.א עם תוכן  swinger 3 way
נושא: swinger 3 way תאריך: 5/10/2006 11:51:00 AM
מחבר/ת: שי.א

מדוע לא מומלץ פחות מ 50 psi בונטיל האדום תודה


חזרה לפורום