טקסט הודעת פורום
| 5/10/2006 12:37:00 PM |
|
נושא: GPS תאריך: 5/10/2006 12:37:00 PM
מחבר/ת: דניאל
שלום לכולם יש לי תוכנת TURBOCD וGPS מגלן SPORTREK ורציתי לדעת איך אני יכול לקבל את הגובה של כל נק´ במסלול כלומר לראות מתי אני במגמת עליה ירידה וכו´ תודה
|
חזרה לפורום |
|
|