הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/11/2006 7:45:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי * עם תוכן  חופש בנאבה אחורית
נושא: חופש בנאבה אחורית תאריך: 5/11/2006 7:45:00 AM
מחבר/ת: אורי *

שלום, לאחרונה יש לי חופש בנאביה האחורית, מה ניתן לעשות? האם פשוט לחזק את המיסב? האם לפרק, לגרז ולסגור שוב או פשוט לתת למכאנופן?
תודה,


חזרה לפורום