טקסט הודעת פורום
| 5/11/2006 7:45:00 AM |
|
נושא: חופש בנאבה אחורית תאריך: 5/11/2006 7:45:00 AM
מחבר/ת: אורי *
שלום, לאחרונה יש לי חופש בנאביה האחורית, מה ניתן לעשות? האם פשוט לחזק את המיסב? האם לפרק, לגרז ולסגור שוב או פשוט לתת למכאנופן? תודה,
|
חזרה לפורום |
|
|