טקסט הודעת פורום
5/11/2006 8:39:00 AM
טמיר
האם הפשאר לשנות את גודל הבולם האחורי הקונה סטינקי
נושא:
האם הפשאר לשנות את גודל הבולם האחורי הקונה סטינקי
תאריך:
5/11/2006 8:39:00 AM
מחבר/ת:
טמיר
אני רוצה לשנות את דוגל הבולם האחורי הקונה סטיניקי 2004 אולי למשהו כמו גודל 7 בערך.....
חזרה לפורום