הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/11/2006 8:39:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  טמיר עם תוכן  האם הפשאר לשנות את גודל הבולם האחורי הקונה סטינקי
נושא: האם הפשאר לשנות את גודל הבולם האחורי הקונה סטינקי  תאריך: 5/11/2006 8:39:00 AM
מחבר/ת: טמיר

אני רוצה לשנות את דוגל הבולם האחורי הקונה סטיניקי 2004 אולי למשהו כמו גודל 7 בערך.....


חזרה לפורום