נושא: חוות דעת שדרוג אופני ז"ק לש"מ תאריך: 5/11/2006 9:59:00 AM
מחבר/ת: edmond sofer
:confused: לבעלי ניסיון אני מתכנן בזמן הקרוב לשדרג מז"ק (טרק-8000)לפיול-90 שיכוך מלא מה דעתכם?(לא נעול עד הסוף גמיש להצעות) חשוב לי שהאופנים יהיו מהירות בכביש/שביל כמו הטרק-8000 וכמובן שיכוך טוב בשטח
תודה מראש לכל היועצים
|